Util

Stoc mic, produse unicat

Produsele pe care le creăm sunt fie unicate, fie rezultatul unei producții de serie mică, din acest motiv vei vedea un stoc redus.

Ordinea procesării comenzilor este dată de ordinea în care se confirmă plata.

Dacă îți dorești ceva ce nu mai există în magazin te invităm să ne scrii un mesaj la contact@oparte.ro și o să îți răspundem cum putem veni în întâmpinarea ta, în funcție de ce îți dorești, numărul de bucăți și cât ar dura să le realizăm.

 

Comandă 

După ce pui comanda, prin intermediul magazinului online, vei primi un email de confirmare cu rezumatul comenzii. Apoi vei primi un al doilea email cu factura și datele necesare pentru a face plata.

 

Plată

Modalitățile de plată pe care ți le oferim în acest moment sunt: transferul bancar.

Pentru transferul bancar e nevoie să faci plata folosind datele de pe factură.

După ce avem dovada plății considerăm comanda ta confirmată și vom începe să o pregătim pentru livrare.

Te rog să consideri că în funcție de bancă poate dura 1-2 zile lucrătoare procesarea plății. Din acest motiv, recomandăm să ne trimiți pe email (contact@oparte.ro) dovada plății și numărul facturii, după ce ai făcut plata.

 

Ambalare

Vei fi anunțat prin email când începem să procesăm comanda ta pentru a fi ambalată și gata să ajungă la tine.

Pentru noi e important să nu creăm pe cât posibil ambalaje în plus care să ajungă la gunoi (parte din valorile noastre ce țin de consumul responsabil și impactul pe care îl avem asupra Pământului). 

Din acest motiv vom ambala produsele cât mai minimalist posibil, refolosind ori de câte ori putem alte ambalaje existente. Primează să protejăm conținutul și mult mai puțin aspectul ambalajului. 

 

Livrare

Ai la dispoziție trei modalități de livrare: ridicare personală din Timișoara, livrare prin Drop (transport sustenabil) și livrare prin curier (folosim site-ul https://www.woot.ro/).

Transportul prin Drop

Livrarea se face în municipiul Timișoara 

După ce confirmăm comanda și o predăm curierului, timpul de livrare este în următoarea zi lucrătoare.

Vei primi un email de la Drop prin care vei fi anunțat de livrare și vei fi sunat de curier înainte ca acesta să plece spre adresa de livrare. 

Curierul va realiza maxim 2 încercări de livrare, dacă nu primiți coletul, acesta va fi returnat către noi. Costul returului (egal cu costul transportului inițial) vă va fi facturat. 

Costul afișat pe site este pentru colete ce nu depășesc 2 kg, aceasta fiind oferta serviciului de curierat. Dacă comanda ta este mai mare, te vom contacta cu detalii. 

Transport prin curier

Pentru livrarea în România, la alte adrese decât cele din municipiul Timișoara.

Pregătim coletul de livrare, apoi folosim site-ul https://www.woot.ro/comanda-curier.

Odată ce știm costul transportului ți-l vom comunica pentru a-l plăti împreună cu valoarea produselor alese de tine.

Retur

Este posibil ca atunci când primești produsul să nu rezonezi cu el, îl poți returna fără probleme atâta timp cât nu prezintă urme de uzură. Termenul pentru retur este maxim 14 zile de când a ajuns la tine. 

Îți vom returna banii, cu excepția sumei aferente pentru transport. Este un serviciu deja prestat pe care îl plătim și noi la rândul nostru.

De asemenea costurile de transport pentru a returna produsul/produsele vor fi achitate de tine. Îți recomandăm să folosești un serviciu de curierat care îți permite urmărirea coletului.

Pentru realizarea unui retur scrie-ne un email la contact@oparte.ro.